Skogstur

Idag så åkte jag och Koff ut i skogen, fick ta bussen! Jag råkade missa den hållplats jag tänkt att viskulle gå av på där man skulle kunna gå ut i skogen direkt, så fick hoppa av på nästa och då fick vi gå jättelänge längs en grusväg innan vi kunde gå in i skogen. Det var mysigt iallafall! Koff verkade gilla det också. Han fick inga fästingar som jag kunnat upptäcka! Jag hade däremot en som kröp på armen på mig såg jag på bussen hem, fick typ panik och var tvungen att gå och duscha typ direkt när vi kom hem för att undersöka om det fanns flera någonstans. Så hemskt med fästingar :(













Tillägg: Pälsen kring öronen ser konstig ut för att örondropparna kladdat och jag har inte lyckats få bort det, det är inte för att han är helt vanvårdad om nu någon fick för sig det :(

Kommentarer
Postat av: Linn

Mysigt, kul att det verkade gå bra att ha honom lös :). Jag var skitnojig första gången jag skulle ha Sixten lös i skogen, haha!

2011-07-27 @ 18:09:02
URL: http://westiensixten.blogg.se/
Postat av: Linda

Hur söt får man bli???

2011-07-27 @ 18:35:10
URL: http://lindasblogg1.blogspot.com/
Postat av: Helena

Jättekul o läsa om valptiden här nu när jag snart får hem min!! Jättebra idé tycker jag att du klippte av håret på örat för att det lättare skulle resa sig upp, jag tänker likadant om det hela och vill undvika tejpning helt om möjligt! Tur det bara var en vanlig inflammation också :)

2013-06-14 @ 11:11:05
URL: http://laponias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0