Första natten

Första natten avklarad, gick finfint :) Hade gjort en hage nedanför sängen där han skulle sova men han gnällde och gnällde och jag tyckte det var taskigt att han skulle sova där första natten så då fick han komma upp i sängen, men där blev han så varm så han kunde inte sova där heller utan låg bara och flåsade så att jag inte heller kunde sova :D Så la ner honom i hagen igen och då somnade han direkt! Sen vaknade han vid 5 och ville gå ut, sedan gick vi in igen och sov ett tag till. Väckte honom klockan 10, sjusovaren! Då gick vi ut igen, lekte lite, gick in och åt frukost, lekte lite till och nu sover han igen :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Va härligt att allt gick bra! Bara av ren nyfikenhet, eftersom jag själv gillar Finsk Lapphund väldigt mycket, så undrar jag varför du bestämde dig för att skaffa dej just en Finne? Vilka egenskaper hos rasen var det som gjorde att du fastnade så att säga :)? Och vad gjorde dig säker på att hunden passade hos dig?



Kram!

2011-07-08 @ 20:45:36
URL: http://westiensixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0