Nya bilder!

Jag har vart bortrest några dagar så därför har det vart lite tomt på uppdateringar här, men nu kommer det iallafall lite nya bilder på Koff! Dom är från helgen så han är 6,5 veckor på dom







Söta valprumpor



Sååå söta. Koffs svans ser enorm ut i jämförelse med sitt syskons tycker jag :P

Koff 5,5 veckor gammal :)

Lite nya bilder på min lille kille <3











Tre veckor kvar

Idag är det exakt tre veckor kvar tills jag ska åka och hämta Koff! Han är 8 veckor och två dagar när han hämtas :) Jag ville helst inte åka själv så då blev det på fredagen, då kan min pappa följa med.

Koff fem veckor

Idag fyller Koff fem veckor, hipp hurra! 2900 gram väger han nu och är störst i kullen igen, 100 gram mer än Karimo som är näst störst.

Bild från helgen:

Bilder på Koff 4,5 vecka









Så kom det lite bilder tillsist, han är så fiiiiin <3

För den intresserade finns det fler bilder på Koff och även på de andra valparna här:
http://www.plymspireas.com/K%20kullen_blandat%20extrabilder%204_5V.htm

:)

Koffs vikt

Koff vägde 2310 gram på fyra veckorsdagen i onsdags. När han föddes vägde han bara 425 gram, lille gubben. Då var han störst i kullen, men nu är han nummer två efter Karimo som väger 2370 gram.

Soda vägde knappa 1700 gram när hon var fyra veckor. Så pluttig tjej.

*otålig*

Det enda jag går och väntar på just nu är nya BILDER på valparna (och framförallt på Koff såklart!!!), jag vet att bilder kommer på helgerna för då kan uppfödaren få hjälp med fotograferandet men ändå kan jag inte sluta tänka att det kanske kommer tidigare just denna gången :P

Men nu är det snart helg igen och då borde det komma nya bilder, då kommer de vara 4,5 vecka och de kommer ha ändrat sig jättemycket jämfört med när jag var där när dom var tre veckor.

Här kommer en bild från förra helgen iallafall, Koff 3,5 vecka gammal:


Dom ser lite roliga ut vid den här åldern tycker jag, hemskt söta men de blir såååå mycket sötare sen ;)

Här är en halvsyster till Koff som blev 8 veckor häromdagen, men på bilden är hon 5,5 veckor. De har samma pappa och jag tycker hon är jättesöt:

Utställningar

Jag skulle gärna vilja ställa ut Koff, tycker det verkar ganska kul.

Har suttit och tittat lite på utställningar redan som jag skulle vilja åka på. Har ju ingen aning om ifall han blir bra eller inte men det vet jag ju inte innan jag prövat och även om han inte skulle vinna något så är det nog kul ändå!

Dessa har jag funderat på:
Lindesberg 25:e september. Då kommer han vara 4,5 månad typ så han är ju inte så gammal då, så får väl se om han är redo eller om det är för tidigt.
Falköping "Adventutställning" 26:e november
MyDog? - Det vet jag inte om jag vågar ;)

Video valparna

Jag filmade ju lite också när vi var och hälsade på valparna förra veckan, så här kommer det! (Här är de alltså tre veckor gamla):



Bilder på Koff

Nu blir det nog mest bilder på Koff hädanefter (och när han kommit hem blir det väl mer text också!)

Två nya bilder på min lille kille <3


Ute och undersöker gräset för första gången :)


Tingat valp :)

Igår åkte jag iväg till Plymspireas kennel tillsammans med en kompis, för att titta på valparna och bestämma vilken jag skulle ha. Det blev Koff, precis som jag trodde redan innan. Han var så söt och go :)







Nu är det fem veckors väntan, jag hoppas det kommer gå fort!

RSS 2.0