Regn och rusk

Idag har det regnat här nästan hela dagen. Nyss kom vi in från en lite längre runda än att bara gå ut och kissa, i parken som ligger typ precis bredvid där jag bor finns två små "sjöar" som det tar ungefär en kvart att gå runt om man går själv och dom gick vi runt. Tog ganska lång tid att gå med Koff men han gick ju lös så det var mycket stanna och nosa på saker och sådär :) Han är så duktig med vattenpölar, han springer igenom djupa pölar hur lätt som helst. När vi kom till en jättestor och djup vattenpöl så gick jag och ställde mig på andra sidan när han var upptagen med annat och sen kallade jag in honom, för att se om han skulle ta den lättaste vägen (alltså runt) eller den kortaste rakt över. Han plaskade glatt rakt över :) Sen var han skitig när vi kom in men det var väl inte direkt oväntat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0