Så här sover Koff



Här sover Koff på natten, bredvid min säng. Kanske ser tråkigt ut, men det är inte meningen att det ska vara kul heller utan meningen är att det ska sovas ;-) Ibland är han där även på dagen, han och katten leker en hel del med varandra nu och tyvärr har Koff svårt för att varva ner då utan det är bara leka leka leka och då blir han som en liten studsboll som är både högt och lågt. Så då får han vara i hagen för att kunna slappna av, han lägger sig och sover direkt jag sätter honom där så det fungerar väldigt bra! Ibland är det också så att Koff ligger och sover och katten hoppar på honom och vill leka, i hagen får han vara ifred för honom.
Strindberg (katten) är så rolig för han har inte vart intresserad av att ligga på canvasburen alls innan Koff kom, men nu ligger han gärna där. Han vill ligga nära Koff, men ändå med ett visst avstånd ;-) Det funkar bra att båda är där samtidigt, då ligger båda och sover (katten kan ju såklart gå ut), väldigt mycket mer avslappnat än när Koff är "lös".

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha vad kul att dom är kompisar! Gud jag vet inte om jag hade kunnat motstå att ta upp en sån söt liten fluffboll i sängen! Men han kommer ju växa, så du gör nog rätt i att ha honom på golvet :)

2011-07-14 @ 15:47:59
URL: http://westiensixten.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är bra med en sån liten hage, våran ena hund fick vi också stänga in för att han skulle varva ner när han var valp. Min ena katt gillar också att ligga på våra canvasburar. :)

2011-07-15 @ 19:58:34
URL: http://asober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0