Veterinärbesök

Idag så gick jag och Koff till veterinären för att kolla Koffs öra, det var rött och irriterat och hade en del sekret men inte så mycket. Veterinären tog ett prov som ska kollas under dagen och så får jag svar imorgon vad det är för något och då kommer jag också få recept på någon form av örondroppar.
Nästan 1200 gick besöket på.....och det var för typ 5 minuters undersökning? Helt sanslöst. Så dyrt var det inte ens när Blå Stjärnan låg där, de har bytt ägare nyligen så nu heter det "Skara Djursjukhus". Jag trodde först att hon i kassan läste fel när hon sa summan men tydligen inte....och så kommer väl medicinen gå på några hundra också. Känns inte så kul :( Men huvudsaken är att örat blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0