Utställningar

Jag skulle gärna vilja ställa ut Koff, tycker det verkar ganska kul.

Har suttit och tittat lite på utställningar redan som jag skulle vilja åka på. Har ju ingen aning om ifall han blir bra eller inte men det vet jag ju inte innan jag prövat och även om han inte skulle vinna något så är det nog kul ändå!

Dessa har jag funderat på:
Lindesberg 25:e september. Då kommer han vara 4,5 månad typ så han är ju inte så gammal då, så får väl se om han är redo eller om det är för tidigt.
Falköping "Adventutställning" 26:e november
MyDog? - Det vet jag inte om jag vågar ;)

Kommentarer
Postat av: Bodil

Även om det inte går jättebra alla gånger så är det ju kul att prova på! :) Och han är ju hur som helst alldeles fantastiskt söt!

2011-06-09 @ 20:58:17
URL: http://odila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0