Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag heter Stina och jag är 21 år. Jag bor i Skara med mina djur Koff (finsk lapphund), Strindberg (katt), Lukas & Manfred (kaniner). Här i Skara studerar jag på Etologi - & Djurskyddsprogrammet på Sveriges lantbruksuniversitet. På fritiden hänger jag mest med mina djur och då framförallt Koff. Umgås med vänner och deras hundar en del också :) Höll på med hästar tidigare men det har jag i princip lagt av med sen jag flyttade till Skara, trist nog :(

Japp, världens tristaste beskrivning ungefär! Hoppas resten av frågorna blir lite roligare.....:D


Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej! Jag heter alexandra och är 14 år!

Vill bara säga att din blogg är jätte bra och Koff måste vara världens sötaste valp!

Jag bor i Sthlm med min familj och vår 9 månaders valp Mille (japansk spets) Du är en jätte stor inspiration för mig för jag vill också plugga där du gör och funderar på att flytta till Skara när jag har tagit studenten! Vill då skaffa en liten Samojed ! :) kan du berätta lite mer om vad du pluggar till och vilken kurs du går mm.?

2011-11-12 @ 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0