Bild från dagen

Jag och Koff gick längs "vår" grusväg idag igen (dock utan cykel). Koff var helt galen, galopperade omkring som en tok ute på fälten ;D Vi mötte tre människor och en häst också som var ute och red (eller ja, en av dom red), Koff har gått förbi hästar/kor i hagen utan problem men när den här hästen skulle gå förbi oss på grusvägen så började han morra och fjolla sig :P Blev inte bättre av att ungen på hästen började låtsasskälla mot honom för då började han också skälla hehe.....Bra där.
Sen gick vi förbi en gård där det var en hysterisk skällande hund på insidan av staketet som sprang längs med hela vägen när vi skulle gå förbi, inte ett skall från Koff och han fokuserade på mig NÄSTAN hela vägen förbi hunden <3 Duktig kille.



Tog en bild på Koff också eftersom hans svans ju äntligen börjat komma upp, det var på tiden! Dock ser det lite lustigt ut och han lär aldrig få sån där supersnygg svans heller :P Fin är han i vart fall min lille gosse <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Gud vad duktig han e :O. Han sprang alltså varken fram till hunden eller hästen? Stolt ska du vara :-)

2012-01-19 @ 18:18:41
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha nä då kopplade jag honom, så mycket litar jag inte på honom ;D

2012-01-19 @ 22:05:41
URL: http://lapphunden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0