Koff is back <3

Koff är som vanligt igen. Han har vart konstig ett tag (skrev ett inlägg om det förut men tog bort det sen för kändes så gnälligt), han har vart ganska så låg, verkat trött och inte velat göra så mycket, han har inte velat leka och inte velat träna utan bara verkar bli stressad av det. Men nu är han som vanligt igen, om inte ännu piggare! Leker hur mycket som helst och har massa energi, så himla skönt <3 Jag började tro att han blivit sjuk på något vis, t ex att han fått någon fästingsjukdom eftersom det är ganska många hundar häromkring som fått det. Har inte helt uteslutit det så om han börjar bete sig annorlunda igen så får jag ta honom till veterinären så de får ta prover på honom (symtomen kan komma och gå vid fästingsjukdomar). Annars var det kanske bara någon period han kom i på grund av åldern :) Känns väldigt skönt iallafall att han är pigg och glad igen som vanligt, han har dock bara vart så i någon vecka så ska väl inte ropa hej än......Men förthoppningsvis behöver jag inte gå omkring och oroa mig mer över att han skulle vara sjuk eller att det är jag som gjort något fel.


Nio veckor gamla Koff:



Kommentarer
Postat av: Linn

Skönt :). Tror inte du behöver oroa dig, det låter som det gamla vanliga unghund-syndromet ;)

2012-01-31 @ 18:51:37
URL: http://westiensixten.blogg.se/
Postat av: Stina

Mjaa kanske. Tyckte det var konstigt att han blev så trött och seg, trodde de blev mer såna att de inte lyssnade och blev mer trotsiga men han ville ju liksom bara sova mest ;D

2012-01-31 @ 22:16:33
URL: http://lapphunden.webblogg.se/
Postat av: alexandra

Äsh, han ville bara chilla lite i några veckor. :)



Någon vänlig själ som vet hur man gör design på blogg.se? ska nämligen börja blogga jag med! :P

2012-02-01 @ 11:40:53
Postat av: Dessi & Teddie :)

Va härligt :)

2012-02-02 @ 21:07:42
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Koff är bäst! :D Jag tror också det var unghundssyndrom men det skadar ju aldrig att kolla upp det om han blir konstig igen.

2012-02-05 @ 12:49:44
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0