De små glädjeämnena

Koff fick ett tuggben tidigare under kvällen - bara det var ju ganska party. Men så gick jag och la mig bredvid honom på golvet när han tuggade på sitt ben och man riktigt såg hur det lyste i ögonen på honom och svansen viftade när han insåg att han skulle få sällskap. Så sen låg han med sitt huvud på min arm och tuggade på sitt ben medans jag kliade honom på magen. Lycklig Koff!

Sen så tränade vi fotgående. Tidigare har Koff inte förstått riktigt att han ska gå nära mig utan svävat iväg ganska långt bort, men nu har han fattat att han ska gå vid min sida och nu har han nästan börjat tränga lite väl mycket istället så han går liksom med bogen lite framför mina ben så att jag inte kan gå ordentligt hehe. Jaja det ordnar sig väl det också! Han tycker det är jätteroligt iallafall och det är väl huvudsaken :) Kampade med hans "korvar", ett sånt rep med plastkorvar på och det var skojigt!
Idag tog påsen med hans favoritgodis slut (http://www.lucas-tierwelt.de/hello-dog-chicken-cheese.html), jag köpte det när jag var i Örebro och det finns inte härnere så nu vet jag inte vad vi ska träna med....:( Har andra påsar med liknande godis men de kanske inte är lika uppskattade som just den här sorten....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Hmm... skulle det stå något viktigt i kommentaren? Den blev tom :(

2012-03-31 @ 19:35:14
URL: http://milinova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0