Kvällsprommis

Vart ute och gått typ en timme med herr Koff i kvällsmörkret, mysigt! Tränade lite inkallningar med en keps som han hittade, helt galen var han och kampade som en tok :P Undrar om man har en hund med bra grepp om man kan lyfta den så alla fyra ben lämnar marken hehe. Tränade lite på att hoppa upp på grejer och det var ju inget problem så. Avslutade det hela med ett uppletande, trampade upp en ruta med tre föremål. Koff hittade allihop ganska fort. Första två gångerna ville han inte komma med föremålet till mig utan sprang bara omkring, men tredje hade han fattat att jag hade en kampleksak som han fick leka med om han kom till mig :)

Kommentarer
Postat av: Sandra B

Fin din Koff är :) Hans brorsa växer också så det knakar och har blivit en stor kille på 11 månader nu :) Tänkte fråga dig lite om vad du gör för hjärngympa eller annat så han får jobba lite? Yoshi har mycket energi och jag skulle behöva lite tips.. :)

2012-03-21 @ 17:46:55
Postat av: Stina

Spår! Brukar de flesta hundar tycka är kul, speciellt viltspår! Uttröttande för huvudet :) Uppletande är skoj det också, men jag tycker inte Koff blir så trött av det men jag kanske lägger föremålen för lätt :P

Du borde uppdatera din blogg så jag får se hur Yoshi ser ut nu! :)

2012-03-21 @ 20:48:10
URL: http://lapphunden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0